sábado, 6 de febrero de 2010

Extended business trip a Mexico



6 de febrer de 2010 ...

Estic a Mexico en un "extended business trip" ... (aqui teniu l'entrada des de dins d'on treballo) i per primera vegada edito un blog!

Sincerament no se com acabara aquesta aventura informatica, pero us aseguro que m'il.lusiona compartir la meva experiencia a Mexico amb vosaltres mitjancant fotos, descripcions i reflexions.

Aixi que comencem ... per l'inici:

Vaig arribar el dilluns 25 de gener al vespre, despres que Lufthansa anules el seu vol i em derives amb Mexicana cap Mexico DF.

La primera imatge de la ciutat de nit i la seva area metropolitana impresiona per la seva extensio, es veu que es la capital mes antiga d'America, fundada al 1.325 pels aztecas i es troba a 2.240 metres sobre el nivell del mar...


Veig que aixo promet :-))) pero el primer es el primer i m'en vaig a skypejar amb la meva familia !

No hay comentarios:

Publicar un comentario